mandag 1. april 2013

.......ET HJERTE AV BJØRKEKVIST.....

 
 
Bjørka kan brukes til så mangt .
 
Den egner seg kanskje best som brensel
til vedfyring vinterstid ,
som gir en deilig varme .
Men bjørka er også flott som møbelmateriale ,
eller som påskeris ,
mens jeg har brukt kvistene på bjørka til å lage hjerter av .
 
 
 
Dette er det første kvisthjertet jeg lagde ,
det er et stort hjerte (ca . 60 cm ) ,
så det gikk mye kvist med for å lage dette .
 
 
Dette er det samme hjertet ,
men her har jeg pyntet det til jul
med lys og et god-jul-skilt .
Koselig , ikke sant ?
 
 
Fremdeles det samme hjertet ,
denne gang pyntet til
17 . mai .
 
 
Et annet kvisthjerte jeg har laget ,
enkelt pyntet med et
velkommen - skilt
og et par søte sløyfer .
 
 
To åpne hjerter
med velkommen - skilt
og litt blomsterstæsj .
Det ene hjertet ga jeg bort i gave ,
det andre hjertet lagde jeg på bestilling fra 
mitt søskenbarn ,
 hun spurte så pent om jeg ville lage et til henne .

Hjertelig hilsen fra meg til deg !
 
 


 
 
 
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar