onsdag 31. juli 2013

. . . . . . . . . . . . . . .FUGLEHJERTE. . . . . . . . . . . .

 
 
En flokk med kråker flyr i hjerteformasjon .
 
 
 
Dette er et fotografi av en flokk kråker som ,
 tro det eller ei , 
flyr i hjerteformasjon .
Bildet er fotografert av en av mine facebookvenner ,
han heter Jonny Pedersen og er en dyktig hobbyfotograf .
Jonny sier selv at han var på rett sted til rett tid
og kaller bildet et " luckyshot ".
 
 
Jeg var så heldig at jeg fikk bildefilen av Jonny
tilsendt til meg på mail ,
og da la jeg til en passende tekst ,
og så bestilte jeg bilde overført på lerret 
fra en fotobutikk på nett .
 
 
Bestilte 2 bilder ,
det ene i størrelse 20x30 cm
og det andre i 40x50 cm .
Jeg brukte teksten
" Begin each day with a grateful heart "
på begge bildene , men med ulike skrifttyper .
Jeg synes teksten passet veldig godt
til dette " fuglehjertet " .
 
 
Se så ulik de to bildene ble .
Bestilte de fra to forskjellige foto-nettbutikker .
Min favoritt er den til venstre .
 
 
Jeg er veldig fornøyd med mine to
'fuglehjerter' på lerret .
De gir meg en behagelig indre ro av å se på dem .

 
Bildet på plass på veggen ,
rett over tv'en .
 En veldig sentral plass
der bildet vises godt.
 Det minste bildet henger på soverommet .
 
Begin Each Day With A Grateful Heart .
 
 
 
 



4 kommentarer:

  1. Hei.
    Jeg vil bare si at jeg helt tilfeldig kom over bloggen din.

    Jeg må si jeg beundrer kreativiteten og pågangsmotet ditt. Fantastisk forvandling du får til med diverse møbler og andre gjenstander :) Godt jobbet :) Jeg kommer til å komme innom flere ganger både for å se, men også for å få egne tips :) Stå på videre :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Silje.

      Jeg setter stor pris på dine gode ord om mine ideer og prosjekter, så tusen takk skal du ha.
      Så hyggelig at du blir å titte innom flere ganger, du er hjertelig velkommen.
      Ha en fin kveld.

      M.

      Slett
  2. Hei Mona.
    For noen nydelige bilder, kjempesmart med den teksten så du la på. Du er jammen flink og kreativ.
    Ønsker deg en fin dag.
    Klem fra Lisebeth

    SvarSlett
  3. Hei Lisebeth .
    Hjertelig takk for fine kompliment !
    Ha en strålende fin dag du også.

    Klem M .

    SvarSlett