mandag 31. desember 2012

 
Julestemning av gammel rækved?
 




Om sommeren og høsten tar æ mæ tura langs fjæra på jakt etter rækved som æ kan skape om til noe nytt. Og av funnene mine blir det ofte til at æ lager juleskilt i forskjellige varianter, men det kan også bli klokker eller lysestaker av rækveden æ finner på min søken langs fjærsteinan .

I høst sanket æ inn rækved i store og små format, med tanke på produksjon av diverse ting til ei julemesse i hjembygda Gamnes.

Kanskje du lar dæ inspirere av bildene mine til å ta dæ en fjæratur på leit etter rækved som kan bli til noe nytt og fint.. 
 
Vasket, skrubbet og stablet på rekke og rad til tørk.

 
 
 
 
 
Carpe Diem.


 
 
Juleskilt i sølv.
 
 
 
Skilt med div.tekst.

 
 
Skilt og kvisthjerter
 
 
 
Adventstake og klokker 
 
 
 
Rækvedklokke 
 
 
 
God Jul
 
 
 
Mitt bord på messa. 
 
 
 
Litt for enhver smak. 
 
 
 
Rækved, rækved og atter rækved... 


 
Fikk solgt det meste, og sier mæ veldig fornøyd med det. Artig å være med på salgsutstilling på den lille julemessa hjemme på Gamnes.
 
GOD JUL!
 
 
 
 


2 kommentarer:

  1. Disse var flotte. Har masse rekved jeg har samlet selv. Men hvor finner du det du har på, som bokstaver mm. Er det decoupage eller noe du limer på?

    SvarSlett
    Svar
    1. Så hyggelig at du likte mine rekved-skilt . De som det står 'God Jul' på er malt ved hjelp av en sjablon. De andre skiltene har papp-bokstaver som jeg har limt på.

      Slett