tirsdag 18. desember 2012

Ventetid . .

Adventskalender.
 
For ca. 12 år siden laget jeg denne adventskalenderen av fyrstikkesker.
 
 
Den fylte jeg med mye rart; alt fra tyggis til batteri og negleklipper og andre nyttige små ting som får plass i ei lita fyrstikkeske.
 
Så ga jeg den i gave til ei god venninne, og den ble veldig godt mottatt.
 
Året etter laget jeg en til, til meg selv..
Og så fylte jeg den med mye rart og mye godis.
Min venninne gjorde det samme med sin, og så byttet vi.
 
Og sånn ble det til en tradisjon av det,
vi har byttet adventskalender i alle år siden da.
 
Jeg har laget og gitt bort flere av disse adventskalenderene for noen år tilbake, dem er alle laget ut fra min egen ide, og det gjør dem jo litt mer personlig.
 
Hvem sa at adventskalendere kun er for barn..?
Vel, vi blir kanskje alle som barn igjen i disse søte førjulstider.
 
 
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar