onsdag 22. august 2012

NÅ GÅR DET RETT PÅ DUNKEN... SKITTENTØYDUNKEN.. ;)


 
Ble litt lei av den kjedelige skittentøydunken ,
men istedenfor å kjøpe ny ville æ prøve å freshe opp denne gamle .


 
Kjøpte maaaange meter med silkebånd i forskjellige farger
hos BundingenJekta
i Tromsø , og tredde båndene gjennom hullene i skittentøydunken , og limte endene fast i hverandre på innsiden av dunken .
Dette var lett å gjøre øverst i dunken , men ble vanskeligere og mer kronglete å få til jo lenger ned mot bunnen æ kom .
Tålmodighet , tålmodighet , tålmodighet ...

Ble bra til slutt da , og perfekt match mot dusjforhenget . :)



 
Fjerna stålhåndtaket på lokket , 
og så ble det boret hull i lokket med en hullkopp , deretter malte æ lokket med noe lilla restemaling æ hadde .
Dermed ble lokket nytt med ny farge og nytt 'håndtak' .


2 kommentarer:

  1. Så kult og kreativt! Jeg har også en sånn, og jeg har gått litt lei den, men det er mest fordi at lokket ikke sitter på så godt - det bare faller nedi...men kanskje jeg også skal prøve å gjøre noe kreativt med min, og se om jeg får fikset lokk-problematikken med det samme:)

    SvarSlett
  2. Hei Katrine med det fine etternavnet... : )

    Så hyggelig å høre at du synes dunken min ble kul .
    Ja dersom du e lei av dunken din så må du finne på noe kreativt med den , og jeg håper du finner en løsning på lokk-problematikken på skittentøydunken din . : )
    Lykke til , og ha en fin søndag !

    Hilsen Mona .

    SvarSlett