fredag 18. april 2014

. . . . . . . . . . JUGGELFUGGEL PÅ GLASS . . . . . .

 
 
Noen gamle Norgesglass ,
 turtelduer , dekorblomster
og batteridrevne ledlys
blir til søte lamper .
Ideen fant jeg på en interiørside
på Facebook .
 

Blomstene ble limt i bunnen av glasset ,
så surret jeg hampetråd rundt endene på kvisten ,
fuglen festet jeg på kvisten med klype og en dråpe lim .
Deretter teipet jeg de øvre trådendene fast oppe
i kanten av glasset .
 
 
 
Til slutt festet jeg ledlyset
inni lokket til glasset
og slo det på .
" Bli Lys Og Det Ble Lys " .
 
 
 
Ledlyset jeg brukte er fra Osram ,
og det er bare å klistre det på
fordi det er selvklebende .
Ledlys blir ikke varm ,
så da er det ingen brannfare med det .
 
 
 
Like fin foran

 
som bak .


 
To fuglelamper ,
det ene med lyset av
og det andre med lyset på .
 
Norgesglass kan brukes til så mangt . .

 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar