søndag 19. august 2012

EN PIDESTALL SOM STÅR FOR FALL...



-Jeg fant jeg fant ..
-Hva fant du da ?..
-Jeg fant noe jeg tror har vært en blomster-pidestall , den lå ved et bål ute og den har ligget der i årevis .

Vind og vær har preget den
 og gitt den et værslitt og røft mønster .

Tok den med meg hjem mens jeg tenkte på hva den skulle omformes til ...





Pidestallen hadde hull både i bunn og topp som passet perfekt til å putte stearinlys i ,
så da måtte det bare bli lysestaker av den .
Alt jeg gjorde var å vaske pidestallen godt og sage den over på midten ,
og så var den blitt til to nye lysestaker .




Perfekte staker til kubbelys også.

En lys ide... ;)

2 kommentarer:

  1. Kor fint! Du e flenk - og har auan me dæ!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hjertelig takk, koselig å høre! Æ henter inspirasjon litt her og der, og også ute i naturen, så ja æ har auan med mæ.. ;) Ha en fin onsdags kveld. :)

      Slett