tirsdag 21. august 2012

VEDKUBBELYSESTAKE...


Så enkelt kan det gjøres ,
en vedkubbe blir lysestake .




 
Fjerna barken på en vedkubbe , tegna på et hjerte som æ fresa ut ved å bruke drillen , da fikk det en ujevn og røff kant .
Deretter tok æ lokket fra ei ny gravlykt , boret hull i det , snudde det opp ned og skrudde det fast i vedkubben .
Lokket passer perfekt til et stort telys eller et kulelys .
Lysestake ferdig !


 
Skåla ved siden av lysestaken har pappa laget ,
det er et kjært minne å ha etter han.


 
Sånn , da har æ laget to sånne .
Mulig æ selger disse hvis æ stiller på julemessa i hjembygda i førjulstia .

2 kommentarer:

  1. Heisann. Jeg kom over bloggen din i kveld gjennom panduro. Så kreativ og flink du er. Likte spesielt godt disse lysestakene med hjerter på. Tenkte jeg skulle stjele ideen din. Kunne jeg gjort det og lagt ut at jeg fant denne ideen på din blogg? Ut fra ditt blogg arkiv ser det ut som vi to har drevet blogg omtrent like lenge. Det er en kjempe kjekk hobby. Gleder meg til å følge deg videre.

    SvarSlett
    Svar
    1. Heisann.
      Så utrolig hyggelig at du har lagt deg til som følger på min blogg. Og tusen takk for komplimentet om min kreativitet.
      Synes det er flott at du spør før du stjeler , du er jo en ærlig tyv hehe. Bruk gjerne ideen min , og jeg setter pris på at du vil linke til min blogg angående dette.
      Jeg skal inn å titte på din blogg, moro å se hva andre driver med. Ja det er en kjekk hobby.
      Ha en fin-fin mandag. :)

      Slett