onsdag 5. september 2012

ROSER VS NORGESGLASS...

Hva skal man med blomstervase så lenge man har Norgesglass ...

 
Elsker disse gamle norgesglassene , de kan brukes til alt , bare fantasien som setter grenser heter det jo som kjent .



 
Fikk to rosebuketter på jobb av snille Rema-Kjersti , bukettene hadde stått for lenge uten å bli solgt , og noen av rosene hadde da begynt å miste sin glød . Så dersom jeg ikke ville ha dem , så kom de til å ende i søppelboksen .
Selvfølgelig tok jeg imot , de fleste rosene var jo fremdeles flotte , jeg kastet bare noen få av dem .
Rosene ble plassert og dandert i et av mine mange Norgesglass , og vakker var dem... både rosene og norgesglass-vasen .
Og rosene matchet perfekt med sofaputene som jeg kjøpte på Kid i fjor .
 



To av rosene datt av stilkene , så de satte jeg i to telysestaker med litt vann oppi , og plasserte de ved siden av et norgesglass med kubbelys i .




Tusen takk Kjersti . :)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar