torsdag 13. september 2012

TENN LYS.



 

Denne gulvlysestaken var nær ved å havne på fretex, men så fikk æ en ide om å lage to nye lysestaker av denne ene staken...


 
Fikk saget av alle 'armene' på staken og boret hull i en stubbe som æ fant i fjæra , deretter stakk æ lysholderne ned i stubben . Og sånn ble stubbestaken til ...
 




Og lysestake nr.2 ble til ved hjelp av en lecablokk som æ boret hull i og så stakk æ de to siste lysholder'armene' nedi lecablokken, og dermed hadde æ to tøffe nye lysestaker...

Men kor e lighteren hen, trenger
den for å tenne lysan... ;)

6 kommentarer:

  1. Begge stakene ble utrolig kule! Jeg har typisk nok nettopp sendt avgårde en lignende stake selv. Angrer selvfølgelig nå... :)
    Ønsker deg en fin uke videre!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Susanne, det er så hyggelig å få så flotte tilbakemeldinger på det man lager!
      Men så synd at du har sendt avgårde din lysestake da, det var jo dumt.
      Ha en fin-fin uke videre du også! :)

      Slett
  2. Jeg sitter akkurat og ser på min lysestake. Den er egentlig bare i veien, men etter at jeg var på besøk til deg fant jeg ut at dette var en supergod idé. Hadde litt glemt det til jeg i dag tittet innom deg igjen og fant de kule stakene :) Jeg elsker de og må nok kanskje kopiere deg, håper det er greit ;) Fantastisk idé ;)

    SvarSlett
  3. Hei igjen!

    Flott at du lar deg inspirere Anne-Britt, og du må gjerne gjøre det samme med din lysestake.
    Lykke til med makeoveren. :)
    Tusen takk for komplimentene om mine lysestaker, veldig hyggelig at du liker dem, og veldig koselig at du kommenterer. Setter pris på det! :) Klem! :)

    SvarSlett
  4. Den kubbelysestaken var jo bare kjempe flott! :) Slik vil jeg også lage!
    Takk for flott inspirasjon.
    Hilsen ELin

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Elin.

      Hjertelig takk, koselig å høre.
      Så artig at du ble inspirert.
      Ha en fin lørdagskveld. :)

      Slett