lørdag 26. januar 2013

Å LEKE MED LECA....

Jeg liker å leke med forskjellige typer materialer ,
synes det er spennende å se hva jeg klarer å lage ut av de ulike elementene jeg jobber med .
Denne gang ville jeg leke litt med leca ...



 
 
Jeg hadde to lecablokker som jeg ikke helt visste
hva jeg skulle bruke til ,
så jeg vurderte en stund om jeg rett og slett bare skulle kaste dem .
Heldigvis gjorde jeg ikke det , for jeg fant ut at dem kunne bli
tøffe lysestaker .




 
 Den ene lysestaken her har jeg vist før , den er laget av en gammel gulvlysestake som jeg fikk kappet av lysholderne på ,
så boret jeg hull i lecaen og stappet lysholderne 
med litt lim på nedi hullene .
Fort gjort og vips ;
Ny lysestake !
 


Denne lecablokken saget jeg i to
og festet fast to lysholdere med lim og skruer .
Lysholderne er egentlig to lyktelokk til gravlykt , som jeg snudde oppned og skrudde fast i lecaen .
Passer perfekt til kulelys .
Leca støver en del ,
så jeg sprayet dem med lakk for å binde støvet .
Og da var lysestakene klar til bruk .

Tøffe lysestaker i industriell stil .
En stil som har vært in i interiørbildet en stund .

Ha en riktig
GOD HELG .
Tenn lys !
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar