mandag 21. januar 2013

AKETUREN ER OVER, KJELKEN HAR PARKERT..

 

 
En gammel kjelke med mange og lange
ake-turer bak seg ,
endte opp i en bruktbutikk i Oslo i
det herrens år 2002 .
Det var kjærlighet ved første blikk da jeg så den nedstøvete kjelken , den så litt trist ut av å ikke 
ha noe å gjøre mer .
Sånn kunne det ikke fortsette ,
så jeg tok tak i kjelken og betalte de 350 ,- kostbare kronene som mannen skulle ha for den , 
og tok så kjelken med meg hjem .
Vasket den godt og beiset den mørk brun 
før den ble parkert i gangen , 
der den fikk som jobb å passe på alle mine sko og støvletter .
 
 
 
Er veldig glad i min utradisjonelle skohylle som har fulgt meg i 10 år og som ble med på flyttelasset
fra Oslo til Tromsø .
Jeg synes det er morsomt å bruke gamle ting til noe helt annet enn det dem først var ment for ,
noe som jeg kaller :
Gammelt På Nytt !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar