mandag 28. januar 2013

....RETT I KOPPEN... eller rett PÅ koppen...


Gjør turkoppen personlig
ved å brenne inn navn på den .
 
 
 
Nordmenn er glad i naturen ,
glad i å gå på ski ,
glad i å gå og sykle turer ,
glad i fjellvandring ,
glad i å være på sjøen ,
rett og slett glad i friluftsliv
og det å nyte naturen .
 
Og skal man ut på tur ,
så er det kjekt å ha med seg mat
og varm drikke .
Da trenger man også en turkopp ,
gjerne med eget navn på 
som gjør koppen personlig og fin .
 
Her har jeg først skrevet navn på koppene med blyant 
og så brent inn navnene ved hjelp av ei 'svipenn' .
 
Resultatet ;
en personlig og flott kopp
som er god å drikke av
når man ferdes ute i fjellheimen
eller ved/på sjøen .
 
 
 
 
  
Og vil man gjøre koppen enda mer personlig ,
så kan man brenne inn stjernetegn-symbolet 
oppå hanken på koppen .
 
 
Her ser du symbolene til Væren og Skytten .
Skytten er meg , Mona .
Den andre koppen tilhørte 
min pappa Arild som var Vær  .
 
Veldig glad i disse koppene mine ,
og jeg bruker dem titt og ofte ute på tur .


 
 
Har faktisk brent navn på nærmere 40 kopper ,
noen fat og div .  annet ,
enten på bestilling , eller
som jeg har gitt i
jule- og bursdags-gave
til både fjern og nær .
 
 
Her har jeg brent navn på en kopp ,
og lagt ved en miniflaske
med edle dråper Cognac . . .
En fin bursdagsgave om jeg kan si det selv .
 
 
 
Disse ble bestilt av ei som
skulle gi dem bort i bursdagsgave .
En fin og personlig gave til noen som
er glad i friluftsliv og natur .
 
UT PÅ TUR , ALDRI SUR !
 
GOD TUR !


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar