lørdag 23. februar 2013

....SITT NED OG SLAPP AV......

 
 
Gammel , men god ..
Her kan du sitte og ta det med ro ..
 
 
Denne tøffe stolen kjøpte jeg på fretex .
Den var ikke spesielt billig ,
men den var spesielt fin synes nå jeg da .
Stolen er veldig god å sitte i ,
og flott akkurat som den er .
 
Men hvis man slenger oppi et herlig saueskinn,
så blir stolen enda bedre å sitte i og å se til .
 
 
 
 
 
Det nydelige hekla-pleddet er også kjøpt på fretex .
De fretex-ansatte hadde akkurat lagt det ut i hylla
da jeg snappet det til meg .
Jeg var heldig som var først ute ,
for det var flere som ville ha dette hekla-teppet .
En ung dame kom bort til meg og sa ;
"Åh nei , der tok du teppet som jeg ville ha " .
Og en eldre dame sa ;
" Der var du heldig som fikk tak i et billig , hjemmehekla pledd .
Sånn har jeg heklet selv , og det ligger mye arbeid bak disse " .
 
Jeg må jo si meg fornøyd
både med stolkjøpet
og ikke minst hekla-teppet . 
 
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar